Friday, December 31, 2010

++Wali Band Live in Klate++


a'salam...salam thn baru semua...hrp tahun baru ini membawa azam yg lebih bgs dr tahun yg dh lps...insya Allah...pengujung thn 2010 dan pembuka thn 2011,dibekalkan dgn kedatang Wali Band Live in Klate..sempena mengutip derma utk Gaza....berhibur samping menderma...so...coefoto pom ade disana...jom layan pic dr ku nie....snap always..






wali band d'klate...hehee...slmt thn br bt semua....

"Make your Memory In Photo"

Book your big day with comelphotographer crew...


2 comments:

zakwan said...

mantap la sol...
berjaya ngn photoghaper life dio

ComelPhotografer said...

mantap gapo gak z...kawe ajok demo xser..gerok 1 team....huhuhu